La Casa de Cultura de Girona acull una exposició d’El Trampolí

'L'art com a mitjà d'expressió i autoregulació al Trampolí' es podrà visitar fins el 9 de desembre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Casa de Cultura de Girona acull des d’aquest dijous fins el proper 9 de desembre l’exposició ‘L’art com a mitjà d’expressió i autoregulació al Trampolí’. Es tracta d’una proposta de l’entitat El Trampolí de la Bisbal d’Empordà que treballa amb persones amb discapacitat i que els ofereix un ventall d’activitats i tallers per millorar la seva autoestima, la capacitat creativa i autonomia.

La mostra es pot veure al segon pis de la Casa de Cultura i pretén donar a conèixer la feina que fan els membres de l’associació al llarg de l’any. Durant tres setmanes, doncs, es pot veure aquesta exposició des de les onze del matí fins a les vuit del vespre de dilluns a divendres i de les onze a les sis de la tarda els dissabtes.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies