La Cantadeta torna a l’Auditori de Girona

500 nenes i nens d’escoles gironines canten havaneres amb el grup Peix Fregit

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Fundació Ernest Morató posa en marxa una nova edició de La Cantadeta. Vora la mar s’hi passeja un avi,  enguany en sessions de matí i tarda el dia 10 de juny a l’Auditori de Girona.

Els excel·lents resultats de la primera experiència celebrada l’any passat ens ha empès a organitzar una segona Cantadeta en doble sessió degut a l’elevat nombre de subscripcions.

La Cantadeta és un espectacle amb l’havanera com a eix principal que compta també amb una dramatització escènica que situa a l’espectador a la Calella de Palafrugell de començaments del segle XX.

Els 500 petits protagonistes estaran acompanyats pel grup Peix Fregit així com pels actors Carles Casanovas i Marc Torres. La direcció artística és a càrrec d’Elisabet Mestre Dalmau.

Les entrades són ja a la venda al web de la Fundació Ernest Morató.

Enguany les escoles participants són: Barceló i Matas, Carrilet i Pi Verd de Palafrugell; Vedruna de Palamós; Petit Plançó i Sant Roc d’Olot; La Bòbila de Les Presses; Vall-Llobrega; Cor de Maria – Sant Josep de Sant Feliu de Guíxols; i Sant Cristòfol de Les Planes d’Hostoles.

 

La Cantadeta, Fundació Ernest Morató

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies