‘La Bisbal riu si el comerç és viu’: les entitats bisbalenques fan campanya perquè es compri als comerços locals

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

‘La Bisbal riu si el comerç és viu’. Amb aquest eslògan un grapat d’entitats culturals i esportives del municipi han engegat una campanya amb l’objectiu d’impulsar el petit comerç de la Bisbal d’Empordà. La iniciativa recull vídeos enregistrats per representants d’associacions diverses al moment comprant o consumint en algun establiment bisbalenc. Tot el material audiovisual recopilat ha estat editat en un petit vídeo editat pel bisbalenc Xevi Codolà.

El Bisbal Bàsquet posa les seves xarxes socials a disposició de comerços i empreses
«Ara que tots hem de remar junts, el Bisbal Bàsquet posem les nostres xarxes a disposició dels comerços, empreses i autònoms amics del club gratuïtament». Així ha explicat el Bisbal Bàsquet que posava les seves xarxes socials a disposició de comerços i empreses bisbalenques. Les persones interessades han de contactar amb el club esportiu bisbalenc a través del correu electrònic bisbalbasquet66@gmail.com, amb la informació del negoci, xarxes socials, promoció missatge i alguna imatge. I l’entitat s’encarregarà d’emetre la publicació a les seves xarxes socials.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies