La Bisbal i Altsasu volen agermanar-se

L'alcalde de la Bisbal va visitar la localitat navarresa aquest cap de setmana

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els alcaldes de la Bisbal d’Empordà i Altsasu, Enric Marquès i Javier Ollo respectivament, han iniciat els primers contactes per arribar a un acord d’agermanament entre ambdues poblacions. El batlle bisbalenc es va traslladar a la localitat navarresa aquest cap de setmana per parlar de la qüestió amb Ollo. Han acordat que la propera trobada es farà a la capital baixempordanesa.

Les mobilitzacions que ha acollit la Bisbal demanant la llibertat dels joves empresonats d’aquesta localitat ha creat molt vincle entre ambdues localitats. De fet, al ple de l’Ajuntament de la Bisbal del juliol de 2018 es va votar una moció que demanava «un judici just i amb garanties» per als empresonats. Aleshores, hi va votar a favor ERC, CUP, ICV-EUiA i Compromís x la Bisbal, mentre que el PSC-Independents per la Bisbal i CiU es van abstenir.

La intenció és que aquest acord no només sigui un fet puntual, sinó ferm.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies