La Bisbal d’Empordà impulsarà habitatge protegit mobilitzant sòl municipal

El Ple ha acordat cedir terrenys a la Generalitat amb ampli suport polític. La mesura, impulsada per La Bisbal En Comú Podem busca fomentar el lloguer social i frenar la manca d’habitatge.

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà ha aprovat mobilitzar sòl municipal per impulsar habitatge protegit després de dues dècades sense noves promocions, amb l’objectiu de donar resposta a la manca d’habitatge al municipi.

El ple del consistori va validar la proposta de La Bisbal En Comú Podem amb un ampli suport polític, amb els vots a favor del propi partit impulsor, Junts, la CUP i el PSC i les abstencions d’ERC i TotsxLaBisbal, fet que ha permès tirar endavant la proposta.

Aquesta iniciativa preveu cedir terrenys a la Generalitat perquè impulsi la construcció d’habitatges destinats al lloguer social, amb la voluntat de frenar l’expulsió de veïns i facilitar l’accés a l’habitatge, especialment a joves i famílies amb menys recursos.

Per fer-ho possible, el consistori elaborarà una auditoria del sòl municipal en els pròxims mesos, que ha de permetre identificar els espais disponibles i posar-los a disposició de l’administració catalana.

El municipi feia prop de dues dècades que no construïa habitatge protegit, una situació que, segons els comuns, ha contribuït a tensionar el mercat local i a dificultar l’accés a l’habitatge per a una part de la població. Amb aquest acord, el govern local pretén iniciar una nova etapa en les polítiques d’habitatge i activar mecanismes per ampliar el parc públic.

- Publicitat -
- Publicitat -

1 COMENTARI

  1. I pensaran amb els joves catalans que tenen que viure a casa dels pares per no tenir prou diners per la mensualitat cara , ..o només els faran pels immigrants i el alcaldable a la butxaca calés…. calés

Comments are closed.

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies