La Bisbal construirà un nou dipòsit d’aigua potable

Les obres tindran una durada de prop de cinc mesos i, quan ja s'hagin acabat i el nou dipòsit estigui funcionant, s'enderrocarà l'antic i es tornarà a naturalitzar l'espai.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà va aprovar en l’últim ple ordinari la construcció d’un nou dipòsit d’aigua potable al puig Negre. Segons El Punt Avui, aquest projecte té un cost d’aproximadament 1 milió d’euros i estarà subvencionat per l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) i del Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC).

Les obres tindran una durada de prop de cinc mesos i, quan ja s’hagin acabat i el nou dipòsit estigui funcionant, s’enderrocarà l’antic i es tornarà a naturalitzar l’espai. L’actual dipòsit està també al puig Negre, al municipi de Forallac.

Les raons per aquest canvi són dos. Per una banda, l’actual dipòsit està en molt mal estat, amb problemes de filtracions i estructurals. D’altra banda, tan sols té una capacitat de 1.500m3, i el nou preveu tenir una de 3.000m3, per així poder abastir les necessitats futures del municipi.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies