La banda Kaliza debuta amb “Kimera”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Kaliza es va formar el 2020, just abans de la pandèmia. Després d’haver publicat uns quants senzills, com ‘Fuego’, ‘Reggaeton’ o ‘Poco a Poco’, ara acaben de publicar el seu primer àlbum: “Kimera”.

Format per dotze cançons, “Kimera” explora la simbiosi entre l’orgànic i l’artificial, fusionant instruments acústics i música electrònica. Entre els temes hi trobem influències d’un gran ventall d’estils, des del reggae, passant pel future bass, el hip-hop, el drum n’ bass, el synthwave, el reggaeton o la cúmbia.

El concepte principal que definiria Kaliza seria la festa, però fomentant, a la vegada, la consciència social i humana, el respecte per l’entorn i altres compromisos socials. Aquesta part lírica segueix el camí de les lletres reivindicatives que defineixen la vocalista del grup, Carla Collado, en el seu projecte paral·lel.

L’entrada La banda Kaliza debuta amb “Kimera” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies