KM.0 estrenen ‘Em quedo’, un crit a estimar-se a un mateix

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

KM.0 és un grup integrat per set músics d’arreu de Catalunya que es van anar sumant al projecte amb la idea de musicar un poema que va caure a les seves mans: ‘A tu’. Tot això passava just abans de la pandèmia, i durant aquest temps han fet que la seva música es vagi cuinant a foc lent, treballant i cuidant cada tema al detall. Aquest 2022 han començat a rodar ja per tot el país!

La música que ofereix KM.0 és de collita pròpia, d’aquí el seu nom, destacant l’aparició de pinzellades d’electrònica en cadascun dels temes. El seu directe inunda els escenaris d’alegria i optimisme gràcies a la seva música festiva!

Ara presenten un primer tema: ‘Em quedo’, una cançó que van escriure tots plegats quan passaven uns dies d’estiu junts a Peníscola, entre riures, guitarra i trompeta a la mà, aquest va ser el resultat. ‘Em quedo’ és un crit a estimar-se a un mateix i a estimar els moments junts amb amics.

L’entrada KM.0 estrenen ‘Em quedo’, un crit a estimar-se a un mateix ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies