Keane tornen amb nou disc 7 anys després

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Keane tornen amb nou disc 7 anys després

Els britànics Keane s’han reactivat a les xarxes socials i han compartit una foto de tots els membres del grup junts, per primer cop en 7 anys i han explicat que estan preparant noves cançons i també que anunciaran alguns concerts pel pròxim estiu.

La darrera referència musical del grup va ser “Strangeland” editat el 2012, mentre que un any després arribaria un disc de grans èxits. 3 anys després Tom Chaplin publicaria el seu primer disc en solitari i l’any següent arribaria el segon.

La banda es va fer molt popular gràcies a temes com ‘This is the last time’, ‘Everybody changing’ o ‘Is it any wonder’.

 

L’entrada Keane tornen amb nou disc 7 anys després ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies