Kathinka Von Deichmann, vencedora de la tercera edició de l’ITF La Bisbal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
La tennista de Liechtenstein Kathinka Von Deichmann va guanyar diumenge 20 de maig tercera edició de l’ITF La Bisbal, el torneig internacional de tennis femení de La Bisbal d’Empordà, davant la castellonenca Sara Sorribes en un partit que es va decidir al tercer set (6-3, 3-6, 6-3) en dues hores i mitja. A més, enguany, la setmana del torneig de la Bisbal ha coincidit amb la prèvia del Roland Garros i ja han marxat a París per preparar el Grand Slam de sorra.

En total 80 tennistes han participat del torneig, de les quals una desena estan entre les 200 primeres del rànquing ATP i l’Aliona Bolsova, tennista palafrugellenca número 345 del rànking mundial que va caure en la segona ronda d’aquesta competició. Des de l’organització, afirmen que durant la setmana del torneig les pistes de tennis bisbalenques van tenir entre 3.000 i 4.000 espectadors.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies