Junts i ERC tanquen un pacte de govern a la Diputació de Girona

Els dos partits ja han governat plegats els últims quatre anys

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Junts i ERC han tancat un acord per governar junts a la Diputació de Girona. Les formacions revaliden així el pacte que van fer fa quatre anys. El president en funcions de l’ens, Miquel Noguer, i el vicepresident primer en funcions, Pau Presas, han estat els encarregats de liderar les negociacions de l’acord, que es concretarà en els propers dies en una roda de premsa.

Fruit dels resultats de les eleccions municipals del 28-M, Junts va obtenir deu diputats; ERC, vuit; el PSC, cinc; la CUP, dos i Tots per l’Empordà i Independents de la Selva, un cadascun. En total, vint-i-set diputats formen part de l’ens supramunicipal.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies