Jungle presenta Happy Man i House in LA

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Jungle, els mestres del neosoul, van presentar ahir 8 de maig dos temes que compondran el seu futur nou àlbum. Reben el nom de «Happy Man» i «House in LA» i ambdós han sortit amb el seu videoclip respectivament.

Per saber com d’esperat és aquest treball per l’afició, hem de recapitular. Jungle neix el 2013. Els fundadors, Tom McFarland i Josh Lloyd-Watson, que ja és coneixien desde fa temps, va voler donar un toc al seu producte molt més plural i amb més perspectives, així doncs van voler dur Jungle a ser un col·lectiu musical que consisteix a col·laborar amb altres artistes contínuament.
Així doncs el 2014 treuen el seu primer i únic disc -de moment-, des del moment han anat publicant remix i vídeos de singles. Actualment, amb la presentació d’aquests dos temes, els fans estan desitjant veure el seu nou treball.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies