JP Cooper presentarà el seu nou disc el 15 de novembre a Barcelona

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El músic britànic JP Cooper tornarà al nostre país al novembre. L’autor de temes com “September Song” ha confirmat concert el 15 de novembre a Barcelona (Razzmatazz 2) per presentar el que serà el seu segon àlbum. Les entrades ja estan a la venda a través de livenation.es , ticketmaster.es i Xarxa Ticketmaster (FNAC + Halcón Viajes).

El músic de Manchester ens va regalar l’any passat dues cançons amb les seves respectives col·laboracions que, com gairebé tot el que toca, s’han convertit en hits gairebé a l’instant: “Sing It with Em” (amb Astrid S) i “Losing Em” (amb Gabrielle Aplin).

L’entrada JP Cooper presentarà el seu nou disc el 15 de novembre a Barcelona ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies