Jorge Drexler i Judit Neddermann, primers noms dels Concerts d’Empúries – Fòrum Romà

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Festival d’Empúries acaba de presentar els primers noms de l’edició d’enguany. D’una banda Jorge Drexler, que presentarà el dia 3 d’agost el seu disc Salvavidas de hielo (2017), un treball gravat entre la Ciutat de Mèxic i Madrid i on tots els sons de l’àlbum (percussions, bateries, loops, sintetitzadors…) han estat produïts amb els elements i els materials de la guitarra. Drexler segueix fidel al seu amor pels reptes i l’experimentació convertint un sol instrument en una autèntica banda que, per reproduir-la en directe, compta amb el quartet d’excel·lents músics: Martin Leiton, Javi Calequi, Borja Barrueta i Carlos Campi Campon.

La catalana Judit Neddermann, que serà l’encarregada d’obrir la nit amb la presentació del seu nou treball Nua, el tercer treball de la seva carrera, que veurà la llum el 9 de març.

Les entrades costen 32 euros i ja es poden adquirir al web del festival.

Els concerts d’Empúries – Fòrum Romà, tenen lloc en un emplaçament màgic, per on ja hi han passat grups com Els Amics de les Arts, Blaumut, Leiva, Love of Lesbian, Manel o Txarango.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies