El candidat a l’alcaldia per Junts per Calonge i Sant Antoni, Jordi Soler, s’ha marcat com a objeciu prioritari per la propera legislatura, entre altres, revitalitzar el centre del poble. Segons l’actual alcalde, bona part de la població «ha marxat a les urbanitzacions» i cal «tornar a donar vida al centre de Calonge».
Per aquest objectiu, és molt important el paper del castell, que es vol museïtzar.
I ha destacat altres accions pendents.
En ple procès per confeccionar llistes, assegura que no és «fàcil trobar gent nova a un poble petit» com Calonge.
I ha desitjat que l’estiu torni a dur al municipi milers de turistes, tot iq ue ha admès que la situació política hi serà present.
Contràriament al Patronat de Turisme Costa Brava-Girona, l’alcalde i candidat calongí destija que la xifra de turistes segueixi creixent.



