Jordi Bassa: «Sempre m’he definit com aquella persona que fa una mica de tot i res bé»

Arrenquem una nova temporada del programa «Veus de l’Empordà» amb la Mar Coll.

Aquesta setmana entrevistem a Jordi Bassa, mestre de tota la vida de la Bisbal d’Empordà molt vinculat a la cultura del poble. Va recuperar el grup dels escoltes del municipi, la passió i a més forma part del grup dels pastorets i de la coral.

Més àudios