Jonas Brothers estrenen ‘X’ amb Karol G i ‘Five More Minutes’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Jonas Brothers continuen explotant el seu bon moment i després de triomfar amb el seu retorn amb “Happiness Begins’, ara continuen promocionant el seu nou disc amb un parell de cançons que tot i que encara no havien estat publicades oficialment, ja havien sonat anteriorment.

La primera d’elles és ‘X’ una col·laboració amb Karol G, molt popular gràcies a ‘Tusa’. ‘X’ havia sonat abans durant els crèdits finals del seu documental “Happiness Continues”, que es va poder veure fa algunes setmanes a Amazon.

El so de ‘X’ poc té a veure amb ‘Five more minutes‘, una peça que va sonar durant la cerimònia dels Grammy i que ens apropa a un so més romàntic de la banda dels germans Jonas.

L’entrada Jonas Brothers estrenen ‘X’ amb Karol G i ‘Five More Minutes’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies