John Newman torna a la música amb Rag’n’Bone Man

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

John Newman va anunciar el passat mes de juny una retirada temporal de la música, que sembla que el final no serà tan llarga com els seus seguidors es podrien imaginar.

El britànic ha confirmat que el 20 de juny del 2021 passarà alguna cosa. De fet aquell dia serà quan el músic pujarà a un escenari el del Kenwood House de Londres en un concert exclusiu a l’aire lliure, amb la companyia de Rag’n’Bone Man.

Newman ha explicat que es mostra molt feliç amb aquest retorn i espera que aquest sigui el primer pas cap a una nova era en la seva carrera musical. Ja abans de retirar-se, va explicar que té ganes de fer la música que li agrada i no la que triomfa.

L’entrada John Newman torna a la música amb Rag’n’Bone Man ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies