John Newman es retira temporalment de la música

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

John Newman ha emès un comunicat a través de les xarxes socials on afirma que s’allunya temporalment de la música per reflexionar el que és i vol ser la seva carrera.

El britànic s’ha acomiadat del seu segell discogràfic i del seu mànager explicant que està fart d’intentar aconseguir cançons que siguin número 1 i no fer el que realment li agrada.

Newman es va fer molt popular arran de la cançó ‘Love me again’ editada el 2013 i posteriorment aconseguiria un altre número 1 amb ‘Blame’ la seva col·laboració amb Calvin Harris.

El 2016 se li va tornar a diagnosticar un tumor cerebral que el van tornar a apartar de l’escena musical. Després un complex procés mèdic i d’una depressió, la música va fer-lo tornar amb il·lusió i va publicar alguns senzills, sent ‘Stand by me’ la seva última referència musical i publicada el passat mes d’abril.

En el seu comiat explica que ha produït algunes cançons aquest any i de moment no posa data de tornada. Newman explica que la gent està cansada de les fórmules que s’han fet al llarg dels últims anys i el que volen són grans cançons.

L’entrada John Newman es retira temporalment de la música ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies