Joan Loureiro, nou president del Consell Comarcal del Baix Empordà

L'exalcalde de Begur serà president del Consell Comarcal gràcies a un pacte entre ERC, Tots per l'Empordà i UPM

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El republicà Joan Loureiro, exaldalde de Begur, serà el nou president del Consell Comarcal del Baix Empordà després d’un pacte que han signat Esquerra Republicana, Tots per l’Empordà i Unitat i Progrés Municipal. Xavier Dilmé (TxE) serà vicepresident primer.

Les tres formacions han signat un acord que els permetrà governar aquest ens supramunicipal. ERC va esdevenir la primera força després de les eleccions municipals del 26M. Amb aquest pacte, s’assegura la majoria.

Segons l’acord, el nou president del Consell Comarcal serà Joan Loureiro (ERC) i la vicepresidència primera recaurà en Xavier Dilmé (TxE). Completen les vicepresidències Sílvia Romero i Enric Marquès, vicepresidents segon i tercer per Esquerra Republicana, respectivament, mentre que la representant d’UPM, Roser Font, tindrà una conselleria delegada.

L’acord preveu que l’ens comarcal s’estructuri en tres comissions informatives: Territori, Atenció a les persones i Activitat Econòmica i Règim Intern. Cadascuna d’elles estarà presidida per un vicepresident.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies