L’alcalde de Begur, Joan Loureiro, afirma que l’edició d’enguany de la Fira d’Indians «pinta molt bé». L’èxit de la fira, segons Loureiro, és l'»encaix perfecte» entre l’oci i la cultura, dues vessants que «es complementen perfectament i han de coexistir». L’alcalde destaca que gràcies a la fira s’ha conservat el patrimoni i han crescut entitats com el grup de teatre Es Quinze, els grups de ball o l’Arxiu de Begur.
- Publicitat -




