Joan Giraut deixa Junts i passarà a ser regidor no adscrit de l’Ajuntament de Platja d’Aro

El regidor ha presentat formalment la renúncia com a portaveu de la formació i el 25 de gener es farà efectiva en el plenari municipal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Segons ha avançat el Diari de Girona, l’exalcalde de Castell-Platja d’Aro i representant de Junts, Joan Giraut, deixarà el partit per passar a ser regidor no adscrit de l’Ajuntament del municipi. El regidor ja ha presentat la seva sol·licitud, que es farà efectiva en el ple municipal del proper dimecres.

La decisió de Giraut arriba després de les últimes eleccions municipals, en les quals va posicionar-se com a guanyador junt amb el PSC, ambdós amb 5 regidors però amb 121 vots de diferència. No obstant, Maurici Jiménez (PSC) va pujar a l’alcaldia després de pactar amb ERC i Comuns.

Joan Giraut va entrar a l’Ajuntament de Platja d’Aro el 1987 dins de la coalició de CiU. En els comicis del 1991 va ser el cap de llista i va arribar a l’alcaldia, un càrrec que va mantenir quatre mandats més. El 2009, però, el PSC va presentar una moció de censura i va portar a Giraut com a cap de l’oposició. En les següents eleccions, però, va tornar a ostentar la vara d’alcalde i el 2015 va revalidar el càrrec.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies