Joan Dausà omple el Pati de les Escoles Velles de Begur

Més de 500 persones van poder gaudir d'alguns dels seus temes més coneguts i dels darrers treballs que integren el seu àlbum "Ara som gegants"

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El cantant i compositor català Joan Dausà va omplir ahir el Pati de les Escoles Verdes de Begur, amb una assistència superior a les 500 persones. El concert de l’artista formava part del programa del XLII Festival de Música de la localitat begurenca.

Dausà va interpretar algunes de les seves cançons més conegudes, com «Que plogui» o «Reis del món», i també va cantar «Tot anirà bé», «Jo mai mai» i «La gran eufòria». Alhora, els espectadors van gaudir de la cançó «No pots tancar-nos a tots», que va dedicada als polítics catalans empresonats des de fa més d’un any i mig.

També cal esmentar el seu últim àlbum «Ara som gegants», que va tenir un gran protagonisme durant la vetllada d’ahir, i el single «Una altra manera de fer», que enguany forma part de la segona part de l’anunci d’Estrella Damm.

El Festival de Música de Begur programarà activitats fins al 24 d’agost, amb autors com David Busquets, los Mambo Jambo i Chichuelo. Ja han passat per Begur i, en concret, per aquest festival, l’artista Jofre Bardagí i la banda de percussió Bufant Fort.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies