Ja se sap qui realitzarà el graffiti del porxo de Palamós Gent Gran

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’artista bisbalenca Montserrat Abril ha guanyat el 1r Concurs de Graffiti de la residència Palamós Gent Gran. Ho han escollit els mateixos treballadors, pacients i residents del centre. Montserrat Abril a guanyat amb l’obra “A toast to life”, que mostra de forma simpàtica persones grans amb molta vitalitat i amb unes taules de surf.

Esbos del graffiti guanyador

L’artista, de 32 anys, és nascuda a la Bisbal però actualment resideix a Begur. Va cursar els estudis de Batxillerat artístic a Olot i es va llicenciar en Belles Arts a la Universitat de Barcelona. No és el primer mural de grans dimensions que Montserrat Abril realitzarà. Aquest hivern també va il·lustrar la façana que dona al Carrer Pi i Ralló de la Fonda Caner de Begur amb una superfície de 70 metres quadrats.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies