Intenten robar en un bar de Sant Antoni on ja han entrat 4 cops

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Quatre vegades han entrat els lladres en un bar de Santa Antoni de Calonge. L’última va ser la matinada de dissabte de la setmana passada però sortosament en aquesta ocasió malgrat haver forçat l’entrada i les finestres, al final, els lladres van haver de fugir cames ajudeu-me perquè es van trobar que el pestell d’alumini que havien instal·lat per seguretat va evitar el robatori.
Els lladres van forçar les portes i obertures amb un tornavís però finalment no van poder accedir al local. Els Mossos d’Esquadra de Sant Feliu de Guíxols van anar fins al lloc i la científica va buscar empremtes. Per ara s’investiga el succés.

El propietari del local, anomenat Cal Javi i situat al carrer del Mar de Sant Antoni de Calonge, està ben tip de la situació i li genera impotència perquè destaca que en quatre ocasions li han entrat a robar. Per poder fer front als delinqüents fins i tot ha hagut de tapiar una de les finestres del local, ja que és per on van entrar en almenys dues ocasions. I el sistema de càmeres de videovigilància tampoc ha funcionat, malgrat haver-lo instal·lat, explica.
El primer cop que van entrar-hi els malfactors es remunta a fa uns quatre anys i en aquella ocasió li van buidar la màquina escurabutxaques i se’n van emportar un botí d’uns 3.000 euros. La segona vegada van robar-li tant els diners que hi havia a la caixa com també a la màquina escurabutxaques, més de 2.000 euros de botí. Sempre que hi han entrat, diu, han anat pels diners i no per cap producte del bar.
Aquesta situació destaca que els fa sentir impotents, ja que per moltes mesures que posen, els acaben entrant a robar. Espera que no hi torni a haver un altre robatori o intent però destaca que han millorat les mesures de seguretat per evitar-ho. Ara té reixes, millors obertures per evitar els lladres.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies