Ignasi Sabater, en llibertat després de ser detingut per la Policia Nacional

Ignasi Sabater s'ha acollit al dret de no declarar després de ser detingut per la Policia Nacional aquest dimecres al matí

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’alcalde de Verges, Ignasi Sabater ha quedat en llibertat després de ser detingut per la Policia Nacional aquest dimecres al matí. El batlle, juntament amb membres dels CDR i l’alcalde de Celrà, Dani Cornellà s’han acollit al dret de no declarar.

Aquest dimecres al matí a primera hora, Ignasi Sabater sortia de casa per anar a la feina quan l’han detingut. El moment de la detenció de l’alcalde s’ha fet públic amb un vídeo que s’ha compartit a les xarxes socials.

La detenció ha fet que un centenar de persones es concentressin davant de la comissaria de la Policia Nacional a Girona. A hores d’ara segueix l’alcalde de Celrà dins de la comissaria tot i que Ignasi Sabater, batlle de Verges, ja ha sortit.

Aquestes detencions són detencions policials, com ha confirmat el Tribunal Suprem de Justícia de Catalunya. Tot i això, s’ha explicat que les detencions són per conèixer la identitat dels autors de l’ocupació de les vies de l’AVE durant l’aniversari de l’1 d’octubre.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies