Hem perdut el respecte cap a les institucions

La seva retòrica els situa com els salvadors, com els qui fan el bé davant dels separatistes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La notícia polèmica d’ahir va ser a Palamós, i us la vam explicar abans que ningú a radiocapital.cat. És el vídeo que han penjat alguns col·lectius anti-independentistes radicals on se’ls veia, entre altres coses, despenjant i triturant una pancarta que reclama l’alliberament dels presos polítics.

Aquesta pancarta estava al balcó de l’ajuntament de Palamós. I si era allà, és perquè el ple municipal ho havia decidit així. De manera que va ser una decisió democràtica. Aquests extremistes, quan ho feien, anaven amb la cara tapada perquè sabien que estaven violant la democràcia. Estaven defensant la llei del més fort, però alhora estaven actuant de nit.

A més, la seva retòrica els situa com els salvadors, com els qui fan el bé davant dels separatistes. I aquest discurs l’han assumit bona part dels partits i els mitjans no independentistes. I en aquest cas, és especialment greu perquè suposa perdre el respecte cap a una institució com els ajuntaments.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies