Halsey rep l’impacte de bales de goma en les protestes per la mort de George Floyd

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Halsey ha estat una de les moltes participants famoses que han assistit a les protestes d’aquest cap de setmana als Estats Units, arran de la mort de George Floyd, el ciutadà de raça negra que va morir assassinat a mans d’un policia de Minneapolis.

La cantant va compartir algunes imatges de les protestes a la seva compte d’Instagram amb les manifestacions que tenien lloc de forma pacífica a Los Angeles, fins que els policies van començar a disparar bales de goma i a llençar gasos lacrimògens contra diferents ciutadans que no els estaven provocant. Halsey explica que va rebre l’impacte de diversos projectils, des de bales de goma fins a metralla i que van ser gasejats durant algunes hores.

A través de Twitter va aclarir que no va ser arrestada per la policia i que es trobava bé, encara que no tots havien tingut la mateixa sort.

 

L’entrada Halsey rep l’impacte de bales de goma en les protestes per la mort de George Floyd ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies