Ha tornat la Swedish House Mafia!

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Swedish House Mafia ha tornat després de 9 anys de silenci i ho ha fet amb una nova cançó anomenada ‘It gets better’, que formarà part del seu primer disc “Paradise Again” que arribarà a finals d’aquest any.

El trio format per Axwell, Sebastian Ingrosso i Steve Angello reactiven així un projecte que els hi va donar molts números 1 com ‘One’, ‘Save the world’ o ‘Don’t you worry child’, però que van decidir acabar el 2013 per engegar projectes en solitari.

El grup vol explorar nous sons tal com es pot comprovar en aquest senzill de retorn. Els suecs han explicat a NME que han tornat per quedar-se i per seguir treballant colze a colze  i de compartir la bonica amistat que tenen.

Així mateix el trio electrònic ha firmat amb Live Nation que els portarà de gira mundial, quan la situació actual ho permeti.

L’entrada Ha tornat la Swedish House Mafia! ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies