guillembautista es presenta en societat amb “Nu”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

“Nu” és un àlbum de música de 10 cançons composat, gravat, musicat i produït a casa amb el portàtil del guillembautista durant la COVID-19 i publicat el passat mes de setembre.

Ara, després del llançament, ja comença dia rere dia a tindre més audiència i ens ofereix alguns directes, com els programats els dies 6 i 13 de febrer a Badalona i pel qual només queden entrades pel segon d’ells.

Guillem Bautista va néixer a Badalona el 1998 i ha estudiat música des de ben petit. Toca el violoncel i ha tocat amb diferents bandes o artistes. També toca altres estils com la clàssica i fins i tot ha realitzat espectacles de màgia. Produeix música per artistes emergents des de SoTerrani, un estudi de gravació situat a la seva ciutat.

L’entrada guillembautista es presenta en societat amb “Nu” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies