Girona impulsa un estudi pioner per radiografiar els usos socials del català a la ciutat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

 

L’Ajuntament de Girona i la Universitat de Girona (UdG) han impulsat un estudi per conèixer els usos socials del català a la ciutat. Es tracta de la primera vegada que es fa un estudi d’aquestes característiques en l’àmbit d’una ciutat, ja que fins ara s’havien fet a escala de país o de demarcació. Per crear aquesta “radiografia”, s’han fet 500 enquestes presencials repartides per barris i per franges d’edat per tal que la mostra sigui el màxim de representativa possible. El director de l’estudi i investigador de la UdG, Narcís Iglesias, remarca que els ajuntaments tenen un gran “potencial” en la defensa de la llengua i els anima a tirar endavant polítiques concretes. Carla Farreró, investigadora del projecte, ha estat entrevistada per Joan Bosch al programa DE CAP A CAP

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies