Girl in red cancel·la el seu concert de Barcelona

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Girl in red s’ha vist obligada a cancel·lar la major part de la seva gira europea i britànica per motius de salut. Entre els concerts hi ha el que l’artista havia de fer aquest diumenge a la sala 2 de Razzmatazz, amb les entrades exhaurides des de feia mesos.

La cantant a través d’un comunicat ha explicat que després d’acabar el 25 d’abril la seva gira americana, va anar a un metge del coll i li va dir que tenia danyades les cordes vocals per uns nòduls. L’especialista li va explicar que cada vegada li seria més complicat cantar i dos dies després va començar la gira. Pocs dies després va anar a veure un altre especialista i li ha aconsellat que tornés a casa seva, es veiés amb un logopeda i, bàsicament que li tornés a ensenyar la forma com parla i fa servir la veu. Del contrari, podria haver-se de sotmetre a una cirurgia.

L’import de les entrades es tornarà automàticament pel mateix sistema on van ser adquirides.

Si no hi ha canvis o més anul·lacions l’artista actuarà el 2 de juny al Primavera Sound.

 

L’entrada Girl in red cancel·la el seu concert de Barcelona ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies