El museu Terracotta de la Bisbal és l’escenari del nou capítol de Govern i Oposició, que enfronta l’Alcalde de la capital de la comarca, Lluís Sais amb el cap de l’oposició a l’Ajuntament, Òscar Aparicio. Aparicio ja havia sigut alcalde en el període 2011-2015 Equip Miquel Curanta: Idea original i conducció Pau Punseti: Realització, càmera … Continua llegint Govern i oposició · la Bisbal
Copieu i enganxeu aquest URL al lloc web del WordPress per a incrustar-la
Copieu i enganxeu aquest codi al lloc per a incrustar