Gerard Aledo triomfa amb ‘Quan tot hagi acabat’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

“Quan tot hagi acabat”, primer videoclip de la campanya anual engegada per Parlem Telecom en favor dels nous talents de la música catalana, ha aconseguit més de 80.000 visualitzacions a Youtube en una setmana. La cançó, que va ser composta per Gerard Aledo durant el confinament de la Covid-19, explica com serà el retrobament amb els amics o parelles un cop es doni per superada la pandèmia i puguem tornar a viatjar, passejar, sortir de festa o abraçar els nostres familiars.

La iniciativa anual, que enguany respon al desig de l’operadora de telecomunicacions d’ajudar el talent musical de Catalunya a superar la crisi al sector cultural provocada per la pandèmia, es concreta en una campanya musical centrada en la producció i difusió d’un videoclip protagonitzat per un músic emergent. La difícil situació actual, amb nous rebrots arreu de Catalunya, fa encara més necessari aquest impuls per a la música del nostre país.

L’entrada Gerard Aledo triomfa amb ‘Quan tot hagi acabat’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies