Foo Fighters desvelen que estan treballant en un nou disc

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Fa pocs dies, Foo Fighters va oferir un concert espectacular al festival Rock in Rio de Brasil en el que van mostrar de tot. Des de lloar a altres bandes del cartell (Weezer), versionar a altres grans bandes com Queen o fer un enorme repàs a tota la seva trajectòria  tocant himnes com “My Hero”, “Best of you” o “Everlong”.

I tot i això, Dave Grohl va tenir temps també d’anunicar pels altaveus que “la setmana que ve tornaran a casa i començaran a crear un nou àlbum de Foo Fighters”. Aquest anunci “oficial” ha deixat més que intrigats a tots els fans de la banda, encara que a molt també els hi ronda una altra pregunta pel cap: “I què passa amb el retorn de Them Crooked Vultures ara que entrem en la tercera dècada del segle XXI?”.

Mentrestant, aquí podeu veure el brillant concert que us hem mencionat que va oferir Foo Fighters a Brasil:

L’entrada Foo Fighters desvelen que estan treballant en un nou disc ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies