Fetus estrenen ‘La sega’ des del nou disc “La serra dels perduts”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

“La sega” és el nou single i videoclip de Fetus. És el segon avançament del seu proper i quart disc “La serra dels perduts”, que es publicarà en vinil, CD i digital el proper 7 d’octubre, i el mateix dia presentaran el nou espectacle en directe a la Fira Mediterrània de Manresa.

El nou videoclip de “La sega” ha estat realitzat per Jordi Castells i Sergi Galí, i ja es pot veure a Youtube.

Després de dedicar un revolucionat homenatge a Jaume Arnella a l’anterior disc “Sota, cavall i rei”, Fetus aprofundeixen ara en el camí que els va assenyalar el mestre, tot i que recorrent-lo per via pròpia. Al nou disc “La serra dels perduts” exploren un nou univers on s’aglutinen històries populars de l’imaginari empordanès i cançons perdudes de les Gavarres i de més enllà.

Fetus són Adrià Cortadellas (veu i guitarra), Telm Terradas (baix) i Adrià Jiménez (bateria). En aquesta nova aventura, els empordanesos tornen a comptar amb Joan Colomo com a productor musical. I sumen aliats de luxe com Carles Belda (acordió diatònic), Ricard Ros (sac de gemecs, whistles) i Guillem Caballero (Els Surfing Sirles, Chaqueta de Chándal, als teclats). El disseny gràfic el signa Branca Studio.

L’entrada Fetus estrenen ‘La sega’ des del nou disc “La serra dels perduts” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies