Festa final al Pavelló Vell de La Bisbal

El Bisbal Bàsquet tindrà l'opció de millorar la seva actual cinquena posició si venç al Palma

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dissabte el Sol Gironès Bisbal Bàsquet tancarà la temporada regular de la Lliga EBA, a casa contra el Bahía San Agustín de Palma.

Els bisbalencs volen retornar a la seva afició tot el suport rebut amb una bona actuació davant dels illencs, que són els cuers.

Per la seva banda, el conjunt local tindrà l’opció de millorar la seva actual cinquena posició si venç al Palma i el Navàs (que jugarà a casa contra el líder Barça B) perd el seu partit.

Des del club ja s’han encarregat de promocionar el partit a través de xarxes socials, i s’espera un Pavelló Vell ple i entregat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies