Fauna publiquen el seu disc “L’última nit”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’última nit” és viure amb intensitat, l’esperança de recuperar les nostres vides i de dir totes aquelles coses que ens vam deixar de dir a les persones que estimem. Ballar com si no hi hagués demà. Aquest és el lema de Fauna.

Els de Mollerussa han estrenat la resta de cançons del seu nou treball, on s’inclou “Diga-li” el seu darrer videoclip, enregistrat a la seva ciutat i compta amb la participació l’Agrupació Sardanista de Mollerussa i els Saltimbankis de Bellvís.

Segons en Manu Brufau (cantant de Fauna): “Aquest disc es va cuinar en un context de plena pandèmia, confinats i amb molt poques perspectives de futur, però vam trobar en la música un camí per canalitzar totes aquestes emocions.

Ens vam adonar que després de tot hem de lluitar pel nostre futur, per tornar a pujar als escenaris, per tornar a veure a les persones que estimem, gaudir de tots aquells moments que abans formaven part de la rutina i que ara no s’han de perdre.”

L’entrada Fauna publiquen el seu disc “L’última nit” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies