Fauna ens posen a ballar a ‘Diga-li’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Fauna segueixen oferint les cançons del seu nou treball estrenant ‘Diga-li‘. Es presenta un videoclip especial enregistrat a la seva ciutat i compta amb la participació de la Colla sardanista de Mollerussa i la col·laboració dels vigatans Pelat i Pelut.

Segons Manu Brufau, la veu de Fauna, L’última nit és viure amb intensitat, l’esperança de recuperar les nostres vides i de dir totes aquelles coses vam deixar de dir a les persones que estimem. Ballar com si no hi hagués demà.

Fauna treballa ara en el seu directe i en la preparació de la gira de presentació del disc. Les primeres dates de la gira no es poden fer públiques però molt aviat ens les donaran a conèixer a les seves xarxes.

El disc del grup es dirà “L’última nit” i arribarà el 4 de març.

L’entrada Fauna ens posen a ballar a ‘Diga-li’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies