Farmàcies del Baix Empordà es queden sense mascaretes per por al coronavirus
Sembla que s’ha escampat el pànic més ràpidament que el coronavirus ja que s’han exhaurit els estocs de mascaretes a la majoria de les farmàcies del Baix Empordà
Copieu i enganxeu aquest URL al lloc web del WordPress per a incrustar-la
Copieu i enganxeu aquest codi al lloc per a incrustar