Palafrugell explicarà la biodiversitat del municipi, en una exposició

L’àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Palafrugell inaugura el proper dijous 24 de febrer a les 7 de la tarda, una exposició fotogràfica sobre la fauna de Palafrugell.

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Palafrugell inaugura el proper dijous 24 de febrer a les 7 de la tarda, una exposició fotogràfica sobre la fauna de Palafrugell. Les fotografies formen part del treball de camp per elaborar el Pla del Verd i la Biodiversitat de Palafrugell, aprovat l’any 2021 per l’Ajuntament de Palafrugell.

La inauguració de la mostra es completarà amb una xerrada a càrrec de Miguel Ángel Fuentes, biòleg de Natura Montfred, autor de les fotografies i membre de l’equip de redacció del Pla.

L’exposició es podrà veure al Centre Municipal d’Educació de Palafrugell fins el 4 de març.

Durant l’any 2021 l’Ajuntament va aprovar el Pla del Verd i la Biodiversitat de Palafrugell, un document que pretén ser una eina estratègica per al disseny de propostes de gestió i ordenació a nivell municipal, afavorint la biodiversitat, el paisatge i l’adaptació al canvi climàtic.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies