Èxit del concert d’homenatge a Lluís Llach a Verges

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquesta nit de dijous s’ha celebrat un concert benèfic a la plaça Major de Verges sota el títol “L’Empordà canta a Llach”. Un acte dirigit per Guillamino i on hi han participat Miquel Abras, Joanjo Bosk, In Crescendo, Josep Tero, Jofre Bardagí o Neus Mar, entre altres. Cadascun d’ells ha versionat un tema del cantautor. Han interpretat clàssics com «L’estaca»:

Borja Penalba i Mireia Vives han tocat «Si arribeu»:

Entre els assistents, el concert ha comptat amb el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i el nou conseller de Cultura, Lluís Puig:

Aquest any 2017 es compleixen 50 anys del debut de Lluís Llach als escenaris i 10 anys del seu comiat definitiu. Els diners recollits amb les entrades es destinaran a la fundació de l’artista, que treballa sobretot al Senegal.

Aquest divendres es projectarà la pel·lícula Llach, la revolta permanent, del director Lluís Danés, amb la presència de membres de l’Associació d’afectats del 3 de març de 1976. També s’ha obert a l’espai La Placeta l’exposició Pensament, poema, cançó de l’artista Roser Oter.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies