Estopa cantarà la sintonia de la sèrie “Los Hombres de Paco”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

“Los Hombres de Paco” estan de tornada. L’exitosa sèrie d’Antena 3, produïda per Atresmedia en col·laboració amb Globomedia (THE MEDIAPRO STUDIO), que es va convertir en tot un fenomen aconseguint els 117 capítols i un total de nou temporades, es podrà veure properament al prime time de la cadena i també en ATRESplayer PREMIUM.

Els germans Muñoz interpreten El Madero, el tema principal de “Los hombres de Paco” que sonarà tant en la capçalera com en els títols de crèdit dels nous capítols. És una cançó seqüela en la qual s’ofereixen amb mestria un altre punt de vista d’un vell tema, “El Yonki”. En aquesta ocasió, la cançó s’explica des del punt de vista del “madero”.

Estopa presenta també el videoclip, on es podrà veure als germans Muñoz cantant el tema a Paco, Mariano i Povedilla (personatges interpretats per Paco Tous, Pepón Nieto i Carlos Santos, respectivament), acompanyats per noves imatges de la nova temporada de la ficció.

L’entrada Estopa cantarà la sintonia de la sèrie “Los Hombres de Paco” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies