Esther avança el seu nou disc amb ‘Xiqueta del sol’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Desprès de ser “Les teues ales” i “Tres per quatre”, de fer 60 concerts en un any i mig, de descobrir als seus músics, Fran i Genevieve, de col·laborar al nou disc de La Fúmiga i de posar el seu granet d’arena a l’himne de la pilota valenciana, ESTHER torna amb el seu primer gran projecte discogràfic, el seu primer disc d’estudi de llarga durada.

Aquest divendres presenta ‘Xiqueta del sol’ el primer avançament a totes les plataformes digitals. Amb aquest primer single ESTHER ens presenta 1 de les 9 cartes en forma de cançons que contindrà el disc.

Un disc que, seguint la seva línia intimista i intensa, ha portat a una de les veus valencianes més prometedores a trobar energies renovades, amb més llum i molt més desenfadada; i sobretot, a ser ella mateixa al 100%.

‘Xiqueta del sol’ és un single d’ESTHER editat per Primavera d’Hivern. Produït per Àlex Blat. Enregistrat i mesclat a Malamute Estudio per Tono Hurtado. Masteritzat a l’estudi Ultramarinos Mastering per Victor Garcia.

L’entrada Esther avança el seu nou disc amb ‘Xiqueta del sol’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies