A Ràdio Capital hem parlat amb en Berahima Bachilly Sisay, el noi agredit per la policia a la Bisbal d’Empordà aquest dissabte per saltar-se el confinament
Copieu i enganxeu aquest URL al lloc web del WordPress per a incrustar-la
Copieu i enganxeu aquest codi al lloc per a incrustar