Enderrocada la plaça de braus de Santa Cristina d’Aro

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro està enllestint l’enderroc de l’antiga plaça de braus del municipi, que des de fa molts anys servia de magatzem municipal. L’enderroc és fa Després del Trasllat de la brigada municipal, que tenia la seu a la nau que hi havia Al costat de l’antic Equipament, a una nau industrial ja existent. Finalitzat l’enderroc, s’acabarà la paret de la nau, ha que Aquesta és trobava enganxada a la pròpia plaça de braus. La nau, d’Altra banda, s’adequarà com a Equipament polivalent, la qual ja ocupa actualment la colla castellera Minyons de Santa Cristina, que van inaugurar el pasado 22 de setembre su seu, can Minyó.

La plaça de braus és va inaugurar l’any 1968. I és va construir aprofitant la demolició de la vella plaça de toros de Vic. La plaça formava part d’a un ampli complex festiu anomenat El Cortijo del Toro, que también aplegava pati andalús flamenc , pista de tennis, frontó, piscina i camp de minigolf.

Els promotors del complex van ser Matilde Riera de Leyva i Manuel Pareras, que van adquirir l’antiga plaça de Vic amb la Finalitat d’aprofitar gran part dels materials i traslladar-les a Santa Cristina. L’exmatador de toros i actor Pere Basauri (1893-1973), més Conegut com Pedrucho, va ser l’Encarregat de regentar-ho amb la col • laboració de «El Sorral» i Andrés Noya van utilitzar la plaça com 1 Continuació de su escola taurina de Barcelona. La plaça de Santa Cristina servia per oferir lliçons Pràctiques de toreig als alumnes de l’escola de Barcelona, ​​on Pedrucho impartia els lliçons Tècniques sobre l’art de torejar.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies