En només sis mesos, tants morts a la feina com en tot el 2016

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Nou persones han mort en accidents a la feina a les comarques de Girona en els primers sis mesos del 2017. El balanç d’aquest primer semestre iguala la xifra de víctimes que va haver-hi a la demarcació en tot el 2016. Segons dades del departament d’Empresa, la sinistralitat laboral creix un 8,5% respecte de l’any passat, a les comarques gironines. De fet, Girona és la demarcació amb un increment més notable. A tot Catalunya, l’augment és d’un 5% de mitjana. La demarcació de Girona també és la que registra una major taxa d’incidència. Aquest índex relaciona el nombre d’accidents per cada 100.000 afiliats a la Seguretat Social. A les comarques gironines, el 4.02% dels treballadors va patir algun sinistre que el va obligar a estar de baixa. Girona és la demarcació catalana on és més probable que un treballador tingui un accident a la feina.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies