Elton John s’emporta l’Oscar a la millor cançó per ‘Rocketman’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Elton John ha tornat a guanyar un Oscar a la millor cançó i ho ha fet gràcies a ‘(I’m Gonna) Love Me Again‘ una de les cançons de “Rocketman“, el biopic protagonitzat per Taron Egerton.

El músic britànic ha sortit acompanyat del seu inseparable Bernie Taupin coautor de la premiada cançó i ha agraït al seu company per ser el més constant de la seva vida, tant quan estava malament com bé.

És el segon Oscar que aconsegueix el cantant després del que va rebre el 1994 gràcies a ‘Can You Feel the Love Tonight’ de la banda sonora de “El rei lleó.

L’entrada Elton John s’emporta l’Oscar a la millor cançó per ‘Rocketman’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies