Els Trompats: «El Consell d’Entitats Juvenils de Palafrugell és molt enriquidor per fer activitats de forma col·lectiva».

Avui, al Supermatí d’Estiu, hem entrevistat a la Ruth Gou i a la Maria Punsí de l’Associació cultural Els Trompats, de Palafrugell.

Un cop viscut aquest estiu de tornada a la normalitat, hem volgut saber si el turisme de masses ha tingut incidència en els actes que han organitzat. Ens han comentat que «el tipus d’actes que estem acostumats a realitzar estan pensats per la gent de Palafrugell. El volum ha augmentat degut a aquest turisme, però no ha estat cap problema».

Després d’11 anys des de la seva creació, han aconseguit organitzar molts actes, i no tots són festius. També reivindiquen aspectes socials, com per exemple la campanya a la qual es van sumar durant el passat mes de juny «Stop Plàstic».

Sobre la bona salut del teixit associatiu, ens han comentat que «A Palafrugell tenim el Consell d’Entitats Juvenils i és molt xulo perquè treballem en grup. És molt enriquidor fer activitats de forma col·lectiva».