Els restaurants de Begur podran deixar les marquesines muntades durant les vacances

S'ha modificat l'ordenança municipal d'ocupació de via pública.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Els restaurants de Begur podran deixar les marquesines muntades durant les vacances
Loading
/

Els restaurants de Begur que tenen terrasses es veuen ara sota una modificació de l’ordenança municipal de l’ocupació de la via pública amb taules, cadires i marquesines: ara, malgrat hauran de retirar les taules i les cadires en els mesos de vacances, les marquesines es podran quedar muntades. Així es va aprovar al ple de l’Ajuntament del passat 28 d’abril i ha explicat l’alcaldessa de Begur, Maite Selva, a Ràdio Capital.

Així doncs, el que es va fer en aquest ple va ser «posar al dia i actualitzar» tal i com va explicar l’alcaldessa, aquesta ordenança. En general, és entre gener i febrer quan la majoria de restaurants fan més vacances, entre un i dos mesos. Durant aquest període, doncs, podran deixar les marquesines muntades.

Pel que fa a l’actual situació provocada per la COVID-19, l’alcaldessa ha dit que «ara només cal esperar a entrar a la fase 1, que és quan podran obrir-se les terrasses amb un 50% d’aforament, i anar-se adaptant.»

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies